خاطرات کودکی من

خرید بک لینک
آخخخجججججوووووووووونننننن کلااااااااااااسسسسسسسسسسسسسس سومممممممممممموای باورم نمیشه من رفتم کلاس سومم.خانم ما خیلی مهربونه واییی بغل دستیم هم دیگه بیش از حد مهربونه تازه ما چهار نفری فعلا خوشیم  من امیدوارم تا آخر سال هم همین طور خوش باشیم  وای خاطرات کودکی من...ادامه مطلب

ما را در سایت خاطرات کودکی من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:02

سلام من بازم اومدمآخجون دوباره بغل دستی خوب گیرم اومده البته هرچقدر تعریف کنم ازش دستش بهم نمیرسهتو کلاس از بس حرف میزنه بهش میگیم گنجشک تازه یه دوستامم میگه گنجشکک اشیمشی لب بوم ما نشست افتاد تو حوض بعدشم مردراستی چقدر دیروز خوش گذشت رفتیم اردواز دست این مهدیا بذرافشانی و مریم مسجدی یک سره قایم میشدننن هی هم باید به این گنجشک قول میدادی همدست اونا نشیخلاصه هرجامیرفتم:مهدیا رو ندیدی؟گنشکم هرجا میرفت:مریم رو ندیدی؟منم که باید مهدیا روپیدا میکردم یکسره مریم و میدیدم ولی تا میرفتم بگیرمش الفراار.حالا وللشمگه دیگه میشد چیزی خورد داشتم بالا میاوردم اینم وللشحالا بغل دستیم کیهه؟؟گنجشک خاطرات کودکی من...ادامه مطلب

ما را در سایت خاطرات کودکی من دنبال می‌کنید

برچسب: گنجشک, نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:59

امروز شنبه ی خیلی خوبی بود یه علتش این بود که من در کلاس برای اولین بار چادر پوشیدم یه علتش این بود که امروز خانممون اجتماعی درس داد وای خدا من عاشق اجتماعی ام چون اجتماعی امسال یه کتاب جدیده راستی زهرا رعیت مقدم رو که میشناسید اگه نمیشناسید مطالب رو که در وبلاگ نوشتم مرور کنید من و زهرا رعیت مقدم امروز به سن تکلیف (قمری) رسیدیم هورااااااا مهممم ترین علت اینه که من و زهرا رعیت مقدم توی کلاس پیش دبستانی ها نشسته بودیم و من چون قرار بود مکبر نماز دوم باشم نماز اولمم نخوندم بیچاره زهرا که می خاست بهم کمک کنه که خانم خوبی ( معاون پرورشی) اجازش خاطرات کودکی من...ادامه مطلب

ما را در سایت خاطرات کودکی من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 301 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 21:36

دیروز نیاسر بودیم و کلی عکس قشنگ گرفتیم . تازه هندونه مون هم خیلی سرخ و گنده شده بود محمد طاها هم درحال توپ بازی بود ومن یک عکس یهویی از اون گرفتم گوجه هامون هم قرمز بودند ولی حیف که بزرگ نبودند و نمی شدند قبل از رفتن به نیاسر هم من یه عکس با محمد طاها گرفتم صبحم بابا و محمد طاها درحال کار با گوشی بودن و من یه عکس دیگه از اون ها گرفتم. راستی محمد طاها برای اولین بار گفت بابا ولی دد رو زود تر می گفت و بابا خیلی خیلی خوشحال شد خاطرات کودکی من...ادامه مطلب

ما را در سایت خاطرات کودکی من دنبال می‌کنید

برچسب: نیاسر,نیاسر کجاست؟,نیاسر کاشان هتل,نیاسر نقشه,نیاسر یا قمصر,نیاسر کاشان کجاست,نیاسر و دوستی ملل,نیاسری حقوق,نیاسر اصفهان,نیاسر مکان های دیدنی, نویسنده: بازدید: 261 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 6:15

امروز می خوام عکس های محمد طاها که با برنامه درست کردم رو بذارم. آخری عروس خانم شده. ولی به نظر من اولی قشنگ تره. خاطرات کودکی من...ادامه مطلب

ما را در سایت خاطرات کودکی من دنبال می‌کنید

برچسب: محمد طاها در ماه عسل,محمد طاها در برنامه ماه عسل, نویسنده: بازدید: 294 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 6:15

صفحه بندی