کلااااااااااااسسسسسسسسسسسسسس سومممممممممممم
وای باورم نمیشه من رفتم کلاس سومم.
خانم ما خیلی مهربونه واییی 
بغل دستیم هم دیگه بیش از حد مهربونه 

تازه ما چهار نفری فعلا خوشیم


من امیدوارم تا آخر سال هم همین طور خوش باشیم

وای خدا فردا باید تکبیر نماز بگم وایییییی 

همشاگردی سلام همشاگردی سلام 


این سرودمون بود اول مهر نه سوم مهر 
آغاز سال نو با شادی و سرور هم دوش و هم زبان حرکت به سوی نور آغاز مدرسه فصل شکفتن است وقت جهاد ما در راه روشن است
در دل دارم امید بر لب دارم پیام همشاگردی سلام همشاگردی سلام.

ما را در سایت خاطرات کودکی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113